Vil du hjælpe din Klub på ”Danmark Dejligst Festival den 30. juni 2018”

Som du måske ved har Møns Håndboldklub valgt at indgå i et samarbejde med en række andre foreninger her på

Møn, om planlægningen og gennemførelsen af en stor familiefest ved navn ”Danmark Dejligst” på SuperBrugsens parkeringsplads, lørdag den 30. juni 2018 – i tidsrummet fra kl. 14.00 – 22.00.

Det bliver et stort arrangement, hvor der forventes at deltage flere tusinde gæster og der er meget der skal planlægges op til og udføres før, under og efter det hele går af stablen.
Vi har derfor brug for dig i teamet til at få det hele til at gå op i en højere enhed – det bliver sjovt og intensog vi glæder os til en lang og aktiv dag i solen.

Vi skal sælge øl – vand – mad og tage os af alt det praktiske i løbet af dagen.
Skriv en SMS til 41 37 56 60 med angivelse af dit navn og i hvilket tidsrum du kan hjælpe, så hører du fra mig med en
plan, senest den 1. juni. SMS skal sendes til telefon nummer 41 37 56 60

Kort om Danmark Dejligst

Det er gratis for alle at deltage på Danmark dejligst festivalen og der vil blive solgt øl, vand, vin og mad på pladsen, hvor alt overskud går ubetinget til de foreninger der står bag aktiviteten, det vil således være et win-win arrangementet for hele Møn. Der vil blive indsat busser der kan hente og bringe publikummer fra hele Møn

Arbejdet er godt i gang

Bestyrelsen er godt i gang med at kontrahere med de bands og artister der skal optræde og det færdige program vil blive offentliggjort på Danmark Dejligst Møns facebook side, samt ved annoncering i de lokale medier.

Thomas Stecher
Danmark Dejligst Møn og Møns Håndboldklub