Håndboldbrag på Møn

Nykøbing F Håndbold varmer op til næste sæson med en træningskamp mod København Håndbold onsdag den 14. august i Møns Hallerne

Der er lagt op til et sandt håndboldbrag, når Møns Håndboldklub og Møns Bank inviterer til et lokalt “topopgør” på Møn. Kampen står mellem Nykøbing F Håndbold og Københavns Håndbold, som er de to eneste ligahold øst for Storebælt og som også tørnede sammen i forrige sæsons afgørende kampe.

– Vi er glade for, at de to hold vil spille træningskamp på Møn, siger Ulla Røngaard, formand for Møns Håndboldklub.

– Og mon ikke, pigerne fra NFH giver den fuld gas, når de bare 14 dage senere skal spille SuperCup i Arena Næstved mod Esbjerg.

Kampen bliver også et møde med flere nye spillere, som starter i NFH efter sommerferien.

Der fløjtes op til kampen i Møns Hallerne onsdag den 14. august kl. 19.00. Dørene åbnes kl. 18.00, og der er 475 pladser efter først-til-mølle princippet (360 siddepladser og 115 ståpladser).

Billetter bestilles Her

Skriv en kommentar