Ungdomsafslutning med “hemmelig” gæst.

Mulle i Mønshallen

Tirsdag var sidste træningsdag for Møns Håndboldklubs to U12 hold i denne omgang og i den anledning havde trænerne annonceret en ”hemmelig gæst”. Spændingen var derfor stor blandt ungdomsspillerne da gæstens navn skulle afsløres.

[wds id=”6″]

Det viste sig at dagens gæstetræner var ingen ringere end 27. årige Kristina ”Mulle” Kristiansen, kendt som playmaker på henholdsvis Nykøbing F. Håndboldklubs ligahold samt på landsholdet og der gik ikke lang tid før Kristina Kristiansen var omringet af spillere. Den kendte og meget populære landsholdsspillere måtte på stedet love, at hun ville skrive autografer efter træningen og det var derefter tid til godt en times træning under ”Mulles” ledelse. Der blev ikke lagt fingre imellem, idet der indledningsvis blev dikteret hård konditionstræning med bold. Der var dog ikke de store protester fra spillerne, som på trods af anstrengelserne lystrede de mindste vink fra den kendte spiller.

Der blev trænet koncentreret og den lille, vævre spiller kunne demonstrere sin gode teknik og spilforståelse for den mønske håndboldungdom, som med stor interesse sugede til sig af håndboldlærdom – ingen tvivl om at spillerne fik sig en oplevelse de nok ikke vil glemme lige med det samme.

Efter godt en times træning var det tid til autografskrivning, hvorefter Kristina Kristiansen begav sig videre til endnu et ”bijob” i sin egenskab af kendt og særdeles populær kvindehåndboldspiller. De mønske ungdomsspillere samledes efter dagens særlige træning til fællesspisning i Mønshallens Cafeteria og her kunne man således på værdig vis få sagt tak for sæsonen til både trænere og medspillere.

JaHa

Skriv en kommentar