Vi samarbejder med Intersport Stege med hensyn til indkøb/tryk og det vil derfor være muligt at prøve størrelser i butikken i Stege.

Tøjet er Craft og i en dejlig kvalitet

Sweat sættet er med Navy blå hoodie og sorte bukser. Der kan vælges 3 forskellige farver på t-shirten (Navy blå, Royal Blå eller lyseblå). T-shirt og hoodie er med stort klublogo på ryggen og navn på brystet. Bukserne har har navn på det ene bukseben.

Sidste chance for at bestille er d. 16 oktover. Herefter bliver bestillingen sendt afsted og der vil forhåbentligt i slutningen af oktober/ starten af november blive mulighed for at få det udleveret. Udleveringen vil ske fra vores klublokaler i hallen.

Først når tøjet er udleveret bliver der trukket penge fra jeres konto. Vil i være søde at sørge for jeres betalingsoplysninger er opdaterede, hvis i nu har fået nyt kort i løbet af året.

Ved spørgsmål kontakt os endelig på 29926633.

For bestilling tryk her